Nationwide po raz drugi zdobyło tytuł "Przedsiębiorstwa Fair Play"
Wzorem ubiegłego roku Nationwide TUnŻ SA poddało się wszechstronnej kontroli w ramach starań o przyznanie tytułu "Przedsiębiorstwo FAIR PLAY".
Przedmiotem oceny, podobnie jak w 2001 roku, były wszystkie aspekty działalności firmy. Towarzystwo pomyślnie przeszło proces weryfikacji i 27 listopada podczas jubileuszowej Wielkiej Gali Finałowej otrzymało po raz drugi certyfikat "Przedsiębiorstwo FAIR PLAY".
Tegoroczny konkurs to już V edycja Programu promocji kultury przedsiębiorczości, który zyskuje coraz większe uznanie. Nationwide Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. po raz drugi ubiegało się o to wyróżnienie i podobnie jak przed rokiem zdobyło certyfikat. Program PFP jest organizowany przez Fundację "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" przy współudziale i pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej. W opinii kapituły PFP "uwiarygodnienie przedsiębiorstwa przez uczestnictwo w programie prowadzonym przez niezależne instytucje oraz poddanie się przez firmę badaniu wiarygodności i rzetelności stawia je w pozycji uprzywilejowanej we wszelkiego typu przetargach, konkursach ofertowych i reklamie". Program ma przebieg dwuetapowy, a oceny firm dokonują Komisje: Regionalne i Ogólnopolska, składające się z przedstawicieli administracji i samorządów (w tym gospodarczych), banków i instytucji finansowych, uczelni, organizacji przedsiębiorców, ZUS, organów podatkowych.
Zasada etycznego prowadzenia biznesu przez Nationwide po raz kolejny znalazła potwierdzenie w przyznaniu tego wyróżnienia. Zdaniem Mieczysława Bąka, Przewodniczącego Komisji Ogólnopolskiej PFP "ogólnie rzecz ujmując, wspomniane zasady mieszczą się w słowach: etyka, uczciwość, rzetelność i humanitaryzm".