Nordea Bank Polska w czołówce rankingu "Forbes'a"
Pierwsze miejsce w kategorii "Najtańsze konta dla firm" Nordea Bank Polska osiągnął dzięki atrakcyjnemu rachunkowi eFirma, oferowanemu w pakiecie za 9 zł miesięcznie. Wcześniej produkt ten zdobył dwukrotnie uznanie w rankingach dziennika "Rzeczpospolita". Został też nagrodzony Medalem Europejskim przez Business Centre Club i Komitet Integracji Europejskiej.
W kategorii oceniającej intratne lokaty Nordea Bank otrzymał najwyższe oceny za rachunek Nordea Progres uznany przez analityków "Forbsa" za jeden z ciekawszych produktów depozytowych na rynku. Na rachunku Nordea Progres odsetki naliczane są codziennie, a oprocentowanie w zależności od utrzymywanej na nim kwoty wynosi od 4 do 4,4 proc.
Wysokie miejsca Nordea Bank zajął też w kategoriach "Banki wyróżnione za niskie koszty" i "Banki wyróżnione za ofertę depozytową" - tu również bardzo wysoko oceniony został rachunek Nordea Progres. Ponadto autorzy zestawienia docenili "Przyjazność procedur" i "Cechy placówki" Nordea Bank Polska (odpowiednio: V i VI miejsce w rankingu).
Eksperci magazynu "Forbes" dostrzegli, że Nordea stawia na klientów, którzy nad częste wizyty w tradycyjnych placówkach banku przedkładają korzystanie z Internetu i telefonu, a więc preferują nowoczesne, elektroniczne formy kontaktu z bankiem podczas korzystania z usług i produktów bankowych. Jest to zgodne ze strategią realizowaną przez bank Nordea nie tylko w Polsce, ale i w Skandynawii. W rankingu zwrócono też uwagę na stałe wzbogacanie oferty banku Nordea kierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm.
Nordea Bank Polska zadebiutował w tym roku w rankingu "Forbsa" i "Newsweeka". To udany debiut - zarówno zdaniem ekspertów przygotowujących poszczególne zestawienia wchodzące w jego skład, jak i zdaniem Włodzimierza Kicińskiego, prezesa zarządu banku Nordea.
"Cieszymy się z wysokich not, zwłaszcza z wyróżnienia Nordea jako drugiego najlepszego banku firmowego w Polsce oraz docenienia naszej oferty depozytowej" - mówi prezes Włodzimierz Kiciński. "Nie oznacza to jednak, że możemy spocząć na laurach. Będziemy nadal udoskonalać ofertę. Dzięki rankingowi lepiej poznaliśmy też nasze słabsze punkty. Postaramy się je wyeliminować, by Klienci mogli być jeszcze bardziej zadowoleni ze współpracy z naszym bankiem".