Nordea Ubezpieczenia zmienia nazwę

Nordea Ubezpieczenia zmieniło nazwę na Tryg Polska TU - zmiana została zarejestrowana w końcu lutego.

Nordea Ubezpieczenia zmieniło nazwę na Tryg Polska TU - zmiana została zarejestrowana w końcu lutego.

Decyzja o zmianie nazwy o zmianie nazwy została podjęta 4 grudnia ub.r.

Nazwa Tryg Polska Towarzystwo Ubezpieczeń SA obowiązuje od momentu wydania decyzji przez Krajowy Rejestr Sądowy w Warszawie. Nastąpił on 27 lutego 2003r. Od tego moment Spółka posługuje się marketingowym skrótem Tryg Polska.

Zmiana nazwy Towarzystwa jest konsekwencją podziału strategicznych obszarów Grupy Nordea, do jakiego doszło w połowie ub.r. W wyniku transakcji sprzedaży Grupę Nordea opuścił pion ubezpieczeń majątkowych. Jego nabywcą został, drugi, co do wielkości, akcjonariusz Nordea - duński holding finansowy Tryg i Danmark. Latem 2002 r. powołał on do życia grupę, w której skład weszły wszystkie towarzystwa ubezpieczeń majątkowych z Danii, Norwegii, Finlandii, Estonii i Polski. Jesienią 2002 r. grupa przyjęła nazwę Tryg Vesta Group.

Reklama

Nowa nazwa podkreśla przynależność towarzystwa do grupy Tryg Vesta, a także bezpośrednie związki z Tryg Forsikring - największym duńskim ubezpieczycielem (22% udziału w rynku), właścicielem Towarzystwa i filarem Grupy Tryg Vesta. Użyczenie przez Tryg Forsikring swojej marki będącej na duńskim rynku synonimem bezpieczeństwa, podkreśla zaufanie właściciela Towarzystwa do sposobu prowadzenia działalności w Polsce, oraz wagę jaką przykłada on do rozwoju polskiej Spółki (udział duńskiej firmy w akcjonariacie powiększy się wkrótce do 100%).

Co oznacza słowo Tryg?

W języku polskim brak bezpośredniego odpowiednika terminu Tryg. W języku duńskim słowo to wyraża psychiczny stan spokoju umysłu i jest synonimem bezpieczeństwa, spokoju i pewności.

Do tych też wartości odwoływać się będziemy w naszej komunikacji marketingowej

Polski slogan

Ze względu na obce brzmienie nazwy, nowe logo, którego elementem jest słowo Tryg nigdy nie będzie używane samodzielnie, lecz zawsze prezentowane wraz ze sloganem "bądź spokojny" nawiązującym bezpośrednio do wartości marki oraz warstwy znaczeniowej "Tryg".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ubezpieczenia | ubezpieczony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »