Nowa marka dla BPH PBK SA

Kończąc ostatni etap procesu integracji banków BPH i PBK, Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA otrzymuje nową markę - "Bank BPH". Nowy wygląd otrzymają oddziały, foldery i wszelkie materiały reklamowe.

Wybór nowej marki został poprzedzony szczegółowymi badaniami rynkowymi. Ich celem było stworzenie krótszej, dobrze rozpoznawalnej polskiej nazwy, nawiązującej swym wyglądem do logotypu charakterystycznego dla Grupy HVB. W nowym logo banku, niebieskie elementy: "Bank" i "BPH" połączone są "czerwoną falą" - symbolem Banku Austria Creditanstalt, który w ramach Grupy HVB, odpowiedzialny jest za rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

"W naszym nowym logo zachowaliśmy polski charakter banku. To dla nas bardzo ważne, jako że jesteśmy trzecim co do wielkości bankiem na rynku polskim, obsługującym blisko 3 miliony klientów. Jednocześnie, wygląd nowego logo wyraźnie pokazuje, że jesteśmy częścią jednej z największych grup bankowych w Europie" - powiedział Józef Wancer, prezes zarządu banku.

Reklama

Bank zacznie używać nowej marki i logo "Bank BPH" począwszy od lutego 2004 roku. Najszybciej nowe oznakowanie pojawi się na stronie internetowej banku. Od połowy lutego rozpocznie się proces sukcesywnej wymiany logotypów w placówkach banku. W pierwszej kolejności wymienione będzie oznakowanie placówek w Warszawie, Krakowie i innych dużych miastach, następnie w pozostałych oddziałach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | logo | Bank BPH
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »