Nowy serwis www PZU Życie SA
PZU Życie SA uruchomił nowy serwis internetowy pod adresem www.pzuzycie.pl, w pełni dostosowany do potrzeb użytkowników.
"Serwis odzwierciedla nową strategię spółki - dotarcie do ważnej grupy docelowej - ludzi młodych, których pasjonuje nowoczesna technologia i Internet. Nowe medium sprawi, że oferta będzie dostępna także dla osób, które korzystają z Internetu jako podstawowego źródła informacji." - powiedział Dominik Kaznowski, Koordynator Komunikacji Internetowej PZU Życie SA.
Funkcjonalną nowością jest możliwość umawiania się na spotkanie z agentem PZU Życie SA poprzez Internet. Specjalne pole pozwala na wpisanie pytania do agenta. Użytkownik serwisu internetowego nie musi dzwonić do PZU Życie SA. PZU Życie SA zadzwoni do niego z propozycją lub potwierdzeniem spotkania, a także z wyjaśnieniem ewentualnych wątpliwości.
Kolejny etap wdrożenia modułu umawiania się z agentem przewiduje połączenie Internetu z telefonią komórkową w oparciu o autorską platformę HYPERmedia SAM (Self Administration Manager).
Internetowy system geolokalizacji określi miejsce, z którego z witryną łączy się użytkownik. Z kolei platforma SAM na podstawie tych danych określi, który z agentów znajduje się najbliżej i powiadomi o konieczności nawiązania kontaktu z klientem za pomocą telefonu komórkowego. Połączenie zalet Internetu oraz telefonii komórkowej pozwoli na znacznie szybszy kontakt z klientami.
Jednym z nowych narzędzi zainstalowanych w architekturze serwisu jest również moduł personalizacji, autorstwa HYPERmedia. Jest to mechanizm, który pozwala na dostosowanie wyglądu i zawartości serwisu do indywidualnych potrzeb internauty. W praktyce personalizacja polega na wypełnieniu przez internautę kilku ankiet, w których określa dokładnie, co go interesuje i co chciałby oglądać na stronie www. Po wypełnieniu ankiety przy następnym logowaniu wygląd i treść serwisu dostosują się automatycznie do osobistych preferencji użytkownika zgodnie z jego życzeniem.
Na szczególną uwagę w serwisie zasługuje interaktywna mapa placówek. Wykonana w technologii flash, w przejrzysty sposób pokazuje na mapie Polski wszystkie inspektoraty PZU Życie SA. Wbudowany zoom pozwala na "przybliżenie" dowolnego regionu i uzyskanie dokładnych informacji o każdej z zaznaczonych lokalizacji, łącznie z adresem, numerami telefonów i faksów.
Serwis zawiera oczywiście również szczegółowe informacje o wszelkich oferowanych produktach ubezpieczeniowych: grupowych i indywidualnych, historię Spółki, dane finansowe, komunikaty prasowe, itp.
"Wkrótce uruchomimy sekcję obsługi klienta oraz część transakcyjną. Dzięki temu możliwe będzie zawieranie umów on-line. Wraz z partnerami budujemy też wortal informacyjno-ubezpieczeniowy" - dodał Dominik Kaznowski, Koordynator Komunikacji Internetowej PZU Życie SA.
Nowy serwis internetowy PZU Życie SA wykonała agencja interaktywna HYPERmedia, autor platformy SAM oraz modułu personalizacji serwisu.