Nowy system doradztwa ubezpieczeniowego Amplico Life

Amplico Life wprowadziło nowy system doradztwa ubezpieczeniowego oparty o analizę potrzeb klienta. Wypełnienie Formularza Analizy Potrzeb Klienta umożliwia agentom dopasowanie polisy do wymagań indywidualnej osoby, wskazując jednocześnie najkorzystniejszy sposób jej zabezpieczenia.

Amplico Life wprowadziło nowy system doradztwa ubezpieczeniowego oparty o analizę potrzeb klienta. Wypełnienie Formularza Analizy Potrzeb Klienta umożliwia agentom dopasowanie polisy do wymagań indywidualnej osoby, wskazując jednocześnie najkorzystniejszy sposób jej zabezpieczenia.

Pozwala to na odpowiednie dostosowanie sumy ubezpieczenia do sytuacji finansowej klienta. W konsekwencji składka ubezpieczeniowa nie stanowi zbyt dużego obciążenia finansowego, a jednocześnie gwarantuje wypłatę w przyszłości takich świadczeń, które pozwolą zachować standard życia podczas aktywności zawodowej. W przypadku wystąpienia istotnych zmian w sytuacji finansowej klienta lub przewartościowania potrzeb możliwe jest dostosowanie polisy jeszcze w trakcie trwania umowy ubezpieczeniowej - zapewniają przedstawiciele towarzystwa.

Formularz, który będą wypełniać klienci, zawiera pytania dotyczące np. ich stanu rodzinnego, posiadanych ubezpieczeń. Klient spotka się również z pytaniem o najczęściej spotykane priorytety dotyczące ochrony ubezpieczeniowej np.

Reklama

- zabezpieczenie poziomu życia w razie wypadku,

- zabezpieczenie poziomu życia rodziny w razie śmierci ubezpieczonego,

- oszczędności,

- zapewnienie wysokiego poziomu życia po przejściu na emeryturę.

Zadaniem wypełniającego jest uszeregowanie tych priorytetów według własnego zdania. Na podstawie analizy odpowiedzi, agent powinien umiejętnie wybrać polisę odpowiadającą potrzebom klienta.

Nowy system doradztwa ubezpieczeniowego pozwala również klientowi dokładnie i na bieżąco zapoznać się z warunkami ubezpieczenia oraz ze świadczeniami, na które może liczyć w przyszłości.

Przedstawiciele towarzystwa zapewniają, że wszyscy klienci na terenie Polski są już objęci nowym systemem. Możliwość zmiany wykupionej już polisy mają również dotychczasowi klienci Amplico.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: polisy | ANALIZY | ubezpieczenia | high | ANALIZY
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »