Nowy wzór reklamowania usług bankowych

Konsumenci mogą dostać oręż do walki z bezdusznymi bankami i innymi instytucjami finansowymi. Komisja Nadzoru Finansowego zaakceptowała wzorzec zasad składania reklamacji, które do tej pory często były ignorowane - dowiedział się reporter RMF FM.

Gotowy wzór został właśnie rozesłany do konsultacji. Bank będzie musiał nas teraz informować już w umowie jakie są zasady składania reklamacji, forma i możliwość odwołania. Skargę będziemy mogli składać bez ograniczeń czasowych w każdej placówce banku, nie tylko w centrali. Bank będzie miał 30 dni na odpowiedź.

ZOBACZ FILM

KLIKNIJ i zobacz projekt rozpatrywania reklamacji przez instytucje finansowe

Krzysztof Berenda

Pobierz: program do rozliczeń PIT

RMF
Dowiedz się więcej na temat: RMF FM | wzory | KNF | Instytucje finansowe | usługi bankowe | wzór
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »