Obsługa umów przez sieć
Od dziś w Internetowym Serwisie Obsługi Klienta pod adresem www.pzuzycie.pl dostępna jest strona poświęcona obsłudze umów.
Klienci znajdą tam instrukcje m.in. co do sposobu zmiany danych osobowych i teleadresowych, obniżenia lub podwyższenia sumy ubezpieczenia, zmiany częstotliwości opłacania składek, zawieszenia lub skrócenia okresu ubezpieczenia. Serwis umożliwia też pobieranie wzorów niezbędnych druków i wniosków, co znacznie ułatwi i skróci czas obsługi.
W Internetowym Serwisie Obsługi Klienta PZU Życie SA można też zapoznać się z listą 100 najczęściej zadawanych pytań przez klientów. Każdy internauta może pobrać pliki z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, ulotkami produktowymi i szeroki wachlarz dokumentów dodatkowych, takich jak: tabele opłat, regulaminy funduszy czy załączniki i aneksy.
Osoby odwiedzające serwis, za pośrednictwem specjalnego formularza, mogą zadać pytanie pracownikom PZU Życie SA lub umówić się na spotkanie z agentem. Udostępniona jest też wyszukiwarka placówek spółki oraz interaktywna mapa Polski. Uzupełnieniem informacji zamieszczonych na stronach internetowych jest Encyklopedia Ubezpieczeń na Życie, zawierająca m.in. informacje związane z członkostwem Polski w Unii Europejskiej.