Pakiet VIP-ów
Nowa kompleksowa obsługa znalazła się w ofercie Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Z debetu na koncie, kredytu "na telefon", czy Telecentrum mogą od maja korzystać klienci o statusie VIP.
VIP-y mogą korzystać z debetu w koncie osobistym do wysokości 18 tys. zł na okres do 270 dni. Dodatkowo bank oferuje również kredyt gotówkowy "na telefon" udzielany w złotówkach oraz walutach wymienialnych. Klient ma możliwość telefonicznego wnioskowania o kredyt oraz zawarcia umowy kredytowej poza placówką banku. Ponadto osoby korzystające z kredytu na cele mieszkaniowe lub pożyczki hipotecznej w ramach oferty dla klientów VIP mają możliwość zawieszania spłaty kapitału oraz odsetek.
W skład pakietu wchodzi także telefoniczna usługa na hasło w Telecentrum dla Klienta VIP. Za jej pomocą klienci mogą dokonywać większość operacji bankowych. Klient o statusie VIP ma również możliwość ubiegania się o złotą kartę Eurocard/MasterCard z szerokim pakietem ubezpieczeń.
Dodatkowo BGŻ zapewnia klientom dogodne warunki obsługi przez indywidualnie wskazanego opiekuna oraz preferencje cenowe dotyczące produktów znajdujących się w pakiecie.
Aby uzyskać status klienta VIP w BGŻ należy wykazać się m.in. minimum 3-miesięcznym okresem prowadzenia konta osobistego INTEGRUM oraz średnimi z tego okresu wpływami powyżej 6 tys. zł. Oferta skierowana jest również do osób, które dotychczas nie były klientami BGŻ, ale spełniają określone przez bank kryteria.