Pakiet VIP-ów

Nowa kompleksowa obsługa znalazła się w ofercie Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Z debetu na koncie, kredytu "na telefon", czy Telecentrum mogą od maja korzystać klienci o statusie VIP.

Nowa kompleksowa obsługa znalazła się w ofercie Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Z debetu na koncie, kredytu "na telefon", czy Telecentrum mogą od maja korzystać klienci o statusie VIP.

VIP-y mogą korzystać z debetu w koncie osobistym do wysokości 18 tys. zł na okres do 270 dni. Dodatkowo bank oferuje również kredyt gotówkowy "na telefon" udzielany w złotówkach oraz walutach wymienialnych. Klient ma możliwość telefonicznego wnioskowania o kredyt oraz zawarcia umowy kredytowej poza placówką banku. Ponadto osoby korzystające z kredytu na cele mieszkaniowe lub pożyczki hipotecznej w ramach oferty dla klientów VIP mają możliwość zawieszania spłaty kapitału oraz odsetek.

W skład pakietu wchodzi także telefoniczna usługa na hasło w Telecentrum dla Klienta VIP. Za jej pomocą klienci mogą dokonywać większość operacji bankowych. Klient o statusie VIP ma również możliwość ubiegania się o złotą kartę Eurocard/MasterCard z szerokim pakietem ubezpieczeń.

Reklama

Dodatkowo BGŻ zapewnia klientom dogodne warunki obsługi przez indywidualnie wskazanego opiekuna oraz preferencje cenowe dotyczące produktów znajdujących się w pakiecie.

Aby uzyskać status klienta VIP w BGŻ należy wykazać się m.in. minimum 3-miesięcznym okresem prowadzenia konta osobistego INTEGRUM oraz średnimi z tego okresu wpływami powyżej 6 tys. zł. Oferta skierowana jest również do osób, które dotychczas nie były klientami BGŻ, ale spełniają określone przez bank kryteria.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | BGŻ S.A. | pakiet | VIP | telefon | obsługa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »