Reklama

PGE Obrót ostrzega przed fałszywi SMS-ami

GE Obrót z Rzeszowa, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych ostrzega swoich klientów przed fałszywymi SMS-ami, które informują o rzekomych należnościach oraz wskazują link do strony, na której można dokonać wpłaty.

Reklama

Jak poinformował PAP rzecznik spółki Mariusz Majewski, nadawcy wiadomości podszywają się pod PGE Polską Grupę Energetyczną.

"Fałszywe wiadomości SMS to kolejny, obok e-maili oraz fałszywych faktur, sposób działania oszustów. Zwracamy się do naszych klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia znajomym i rodzinie" - dodał.

Rzecznik podkreślił, że SMS-a należy zignorować oraz pod żadnym pozorem nie należy otwierać strony podanej w wiadomości. "Otwarcie strony może skutkować zainstalowaniem złośliwego oprogramowania na urządzeniu" - wyjaśnił Majewski.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości klienci PGE mogą kontaktować się z infolinią firmy (+48) 422 222 222.

Zdaniem rzecznika, działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. Majewski podkreślił, że PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji.

"Dokładnie informujemy klientów o swoich produktach i usługach. Posiadamy certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE).

Co roku, w ramach TOE, włączamy się w ogólnopolską kampanię informacyjną +Sprawdź kto sprzedaje Ci energię+, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu" - powiedział.

Sprawę fałszywych SMS-ów PGE Obrót zgłosiła do prokuratury.

Dowiedz się więcej na temat: PGE Polska Grupa Energetyczna SA | Fałszywy SMS

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »