Podwójne księgowania płatności kartą już skorygowane

Organizacja płatnicza Mastercard podała, że błędne księgowania kartami z jej logo już zostały skorygowane, teraz banki muszą uwzględnić te poprawki w swoich systemach i na kontach klientów.

- Wczoraj (5 kwietnia) późnym wieczorem wszystkie zdublowane transakcje zostały skorygowane. Dalsze rozliczenie transakcji i ich zaksięgowanie na kontach klientów leży po stronie banków-wydawców kart i jest uzależnione od trybu, w jakim księgują transakcje na rachunkach posiadaczy kart płatniczych - poinformowało biuro prasowe Mastercard.

Jak zapewniają przedstawiciele organizacji kartowej, osoby których transakcje zostały podwójnie zaksięgowane, nie muszą składać indywidualnych reklamacji w swoich bankach. Środki zostaną zwrócone automatycznie.

Reklama

Przypomnijmy, że część posiadaczy kart z logo Mastercard, którzy w ostatnich dniach wykonywali nimi transakcje miała podwójnie zaksięgowane kwoty. Organizacja kartowa przyznała, że wynikało to z technicznej awarii systemu. Takie błędy zgłaszali posiadacze kart wydanych przez różne banków.

mn

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MasterCard | karta płatnicza | organizacja płatnicza
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »