Polscy klienci oskarżają e-sklepy o podwyższanie cen przed promocją oraz fałszywe opinie w sieci

80 proc. konsumentów ma świadomość, że sklepy internetowe czasami sztucznie podwyższają ceny po to, by potem móc je znacząco obniżyć (zdj. ilustracyjne)
80 proc. konsumentów ma świadomość, że sklepy internetowe czasami sztucznie podwyższają ceny po to, by potem móc je znacząco obniżyć (zdj. ilustracyjne)123RF/PICSEL

Zobacz również:

    Problemy konsumentów kupujących przez internet (źródło: ARC Rynek i Opinia)
    Problemy konsumentów kupujących przez internet (źródło: ARC Rynek i Opinia)wiadomoscihandlowe.pl
    Polscy internauci o praktykach sklepów internetowych (źródło: ARC Rynek i Opinia)
    Polscy internauci o praktykach sklepów internetowych (źródło: ARC Rynek i Opinia)wiadomoscihandlowe.pl

    Zobacz również:

      Koszty producentów żywności rosną o 30–40 procNewseria BiznesNewseria Biznes
      wiadomoscihandlowe.pl
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?