Polski biznes na to czekał: Rachunki bankowe firmy w jednym miejscu
Czas to pieniądz. Zwłaszcza w świecie biznesu. A każda godzina spędzona na logowaniu się do różnych serwisów bankowych to jego nieodwracalna strata. Apfino, nowoczesna platforma online stworzona przez Comarch, pozwala na szybki i wygodny dostęp do wszystkich firmowych sald w ramach usługi „Rachunki bankowe firmy”. Efekt? Ułatwienie zarządzania finansami firmy.
Usługa "Rachunki bankowe firmy" to narzędzie, pozwalające na błyskawiczny dostęp do wielu rachunków bankowych z poziomu platformy Apfino (trzech w przypadku pakietu Optimum i nielimitowanej liczby dla pakietu Maxi). Co ważne, jest to proces prosty i intuicyjny. Po zalogowaniu się do konta na Apfino, wystarczy kliknąć w usługę "Rachunki bankowe firmy", wybrać banki i rachunki, które chcemy podłączyć do usługi i... gotowe.
Jednorazowa zgoda powoduje, że rachunki będą widoczne przez kolejne 180 dni Natomiast po upływie tego czasu, zostaniemy poproszeni o ponowne wyrażenie zgody. Dlaczego? Ze względów bezpieczeństwa. A skoro już przy bezpieczeństwie jesteśmy, warto dodać, że wszystkie dane pozostają w pełni chronione. Właściciel platformy Apfino, czyli spółka Comarch Finance Connect jest wpisana do rejestru AISP, nadzorowanego przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego.
Wygodny dostęp do różnych serwisów transakcyjnych z poziomu jednej platformy to możliwość bieżącej kontroli nad wpływami i wydatkami, szybkiego sprawdzenia salda i pobrania historii transakcji. Innymi słowy: to pełny obraz sytuacji finansowej firmy.
Apfino to jednak nie tylko narzędzie do zarządzania rachunkami bankowymi. Platforma oferuje również dostęp do szeregu innych usług, które w znacznym stopniu upraszczają prowadzenie firmy. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z faktoringu, windykacji, weryfikacji kontrahentów w kilku rejestrach dłużników, fakturowania oraz linków do szybkich płatności.
Nowoczesna platforma Apfino to także duża pomoc w zakresie utrzymania płynności finansowej, czyli w jednym z największych wyzwań, przed jakimi stają przedsiębiorcy. Zawsze, gdy zachwianiu ulega równowaga pomiędzy wydatkami a wpływami, pojawiają się problemy. Z pomocą platformy Apfino w dowolnej chwili sprawdzimy stan finansów, co przekłada się na pełną kontrolę nad wpływami i wydatkami. Natomiast pobieranie historii operacji to przyspieszenie rozliczeń i oszczędność czasu.
W sierpniu ruszy także analogiczna usługa skierowana do biur rachunkowych - "Rachunki bankowe klientów biur rachunkowych". To rozwiązanie ma z kolei za zadanie ułatwienie pracy biur, które działają w środowisku Comarch. W jaki sposób? Poprzez możliwość pobierania sald i historii operacji z kont bankowych klientów do systemu Comarch ERP Optima. Cel pozostaje jasny: oszczędność czasu i mniej pracy dla księgowych.
Prowadzenie firmy to bez wątpienia spore wyzwanie, ale z odpowiednimi narzędziami może stać się znacznie prostsze. A każdy przedsiębiorca z pewnością zgodzi się z tym, że zawodowe życie warto sobie ułatwiać. Tym bardziej że przekonać o tym można się zupełnie za darmo, bezpłatnie testując platformę Apfino przez 30 dni.