Problemy techniczne Volkswagen Banku
Klienci Volkswagen Banku zgłaszają problem z logowaniem do serwisu transkacyjnego. Sygnały w tej sprawie wpłynęły też do Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, który zwrócił się do banku o wyjaśnienia.
Klienci banku skarżą się, że to nie jest chwilowa sytuacja, ale przedłużająca się już kolejny dzień.
- Już drugi dzień, a praktycznie od piątku od godziny 20 wyłączony został z pracy Volkswagen Bank i o tym nie ma żadnych informacji. Klienci banku pozbawieni są możliwości dysponowania środkami na rachunkach. Nie ma kontaktu z telefoniczną obsługą klienta, infolinią i brak jest dostępu do kont za pośrednictwem internetu- pisze jeden z czytelników portalu Interia.
Jak ustaliliśmy zgłoszenie w tej sprawie dostał także Urzędu KNF.
- Urząd KNF ma sygnały w tej sprawie i zwrócił się do oddziału Volkswagen Banku w Polsce w celu uzyskania stosownych wyjaśnień, które otrzymał - potwierdza Jacek Barszczewski, rzecznik KNF.
Bank na stronie internetowej umieścił komunikat, w którym podaje, że "w związku z pracami technicznymi mogą występować chwilowe utrudnienia w zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego Volkswagen Banku. W trosce o jak najwyższą jakość świadczonych usług, dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zakończyć prace techniczne i przywrócić pełną funkcjonalność systemu. O zakończeniu prac poinformujemy w kolejnym komunikacie - czytamy na stronie internetowej.
krześ
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze