"Puls Biznesu": Wielka batalia przeciw lichwie

W drugiej połowie listopada rusza społeczna kampania przestrzegająca przed zgubnymi skutkami zadłużania się ponad miarę - zapowiada "Puls Biznesu".

Została zorganizowana w reakcji na aferę Amber Gold, która pokazała, że spora część społeczeństwa nie odróżnia banków od parabanków i nie rozumie, że pieniądze inwestowane poza systemem bankowym nie są objęte gwarancjami.

Akcji patronują m.in. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Finansowego oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Organizatorzy mają interesujący pomysł na dotarcie z przesłaniem do jak najszerszej grupy Polaków. Oprócz radia i telewizji, które w ramach misji społecznej zgodziły się na udział w przedsięwzięciu, o pomoc zostały poproszone episkopat, policja, kolejarze i ZUS.

Reklama

Rozmowy są na wstępnym etapie. Na razie mowa jest o przestrzegających przed lichwiarzami ulotkach, które byłyby rozdawane w hipermarketach, pociągach, czy włączane do korespondencji z emerytami i rencistami.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | kampania społeczna | Puls Biznesu | parabanki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »