Rośnie popularność ubezpieczeń grupowych w Royal PBK
Analiza potrzeb polskiego rynku ubezpieczeniowego sprawiła, że TUnŻ Royal PBK wprowadziło w lipcu 2002 r. Grupowe Rodzinne Ubezpieczenie na Życie.
Wcześniejsze szacunki analityków potwierdził rynek: tego typu ubezpieczenie okazało się w krótkim czasie sukcesem. W ciągu pół roku przeszło 100 pracodawców objęło swoich pracowników ochroną w ramach tego ubezpieczenia. O powodzeniu produktu przesądza jego funkcjonalność, elastyczność i możliwość idealnego dopasowania do potrzeb klientów.
Każda umowa Grupowego Rodzinnego Ubezpieczenia na Życie tworzona jest "na miarę" - na podstawie oczekiwań każdego z klientów. Umowy uzupełniające pozwalają na rozszerzenie zakresu ochrony o dowolną kombinację 19 opcji dodatkowych. Minimalna liczebność grupy objętej ubezpieczeniem to trzech zatrudnionych, co stwarza idealne warunki dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą chronić i w ten sposób motywować swoich pracowników. Natomiast możliwość indywidualnej kontynuacji umowy po opuszczeniu grupy sprawia, że oferta staje się indywidualną umową ubezpieczenia na bardzo korzystnych warunkach.
- Doświadczenia z ostatnich kilku miesięcy są dowodem, że produkt ten cieszy się dużym zainteresowaniem i zdobywa uznanie rynku. Chcemy, by w dalszej perspektywie ubezpieczenie to rozwijało się wraz z wymaganiami zgłaszanymi przez rynek i zaspokajało coraz bardziej wyrafinowane potrzeby klientów - powiedział Artur Kijonka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych TUnŻ Royal PBK.