Sklep sprzedaje produkty bez opakowań. Klienci przychodzą z własnymi

Pewien niemiecki supermarket wprowadził sprzedaż produktów... bez opakowań. Ma to zmniejszyć ilość śmieci produkowanych przez jego klientów.

Pewien niemiecki supermarket wprowadził sprzedaż produktów... bez opakowań. Ma to zmniejszyć ilość śmieci produkowanych przez jego klientów.

Jak przekonują założycielki Original Unverpackt (pol.: Oryginalnie Rozpakowane), wyrzucając tubki po paście do zębów, kartony po mleku i inne opakowania, Niemcy produkują 16 mln ton śmieci rocznie.

Za pośrednictwem platform crowdfundingowych oraz serwisów społecznościowych przedsiębiorcze Niemki zebrały 100 tys. euro na swój projekt i otworzyły sklep. Ruszył w połowie września.

System jest prosty: klienci mogą używać zwrotnych opakowań dostępnych w sklepie, albo przynieść własne. Napełniają je np. makaronem, oliwą czy nawet żelem pod prysznic. Każdy produkt ma swoją - bardzo przystępną - cenę za kilogram. Dziś jest ich dostępnych 350, jednak ta liczba ma wzrosnąć.

Reklama

Źródło: DE RTL TV/x-news

Dowiedz się więcej na temat: handel detaliczny | sklep | opakowanie | opakowania | sprzedaż
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »