Reklama

Sprzedaż elektroniki w internecie bije rekordy

Sprzedawcy elektroniki szacują, że już nawet ok. 20 proc. handlu tego rodzaju asortymentem przypada na internet - informuje "Rzeczpospolita".

Jak podkreśla gazeta, to wciąż najczęściej wybierana przez kupujących w sieci kategoria, w przypadku której sprzedaż rośnie mimo spowolnienia czy wręcz spadku obrotów w tradycyjnych sklepach.

Lider tego segmentu rynku, e-sklep Neo24.pl, podał właśnie, że co roku notuje wzrost ruchu o 30 proc., a w 2012 r. zrealizował ponad 1 mln zamówień, obroty przekroczyły 300 mln zł.

Ogółem cały sektor e-handlu ma za sobą dobry rok, co w szczególności pokazały zakupy świątecznych prezentów. Większość e-sklepów notowało dwucyfrowe zwyżki sprzedaży. Dlatego, mimo, że ogółem sprzedaż elektroniki ma wzrosnąć maksymalnie kilka procent, to w sieci będzie to kilkukrotnie więcej - wylicza "Rz".

Reklama

Klientów przyciągają nie tylko niższe ceny niż w tradycyjnych sklepach (niekiedy różnice sięgają nawet 30-40 proc.), ale coraz ważniejsza jest też oszczędność czasu. Według szacunków z zeszłego roku firmy Kelkoo, w 2012 r. Polacy w internecie mieli wydać 5,6 mld euro.

Więcej na http://www.rp.pl

Tymczasem szał zakupów grupowych już za nami. Serwisy jak Groupon drastycznie ścięły wydatki na reklamę, jednocześnie redefiniując profil biznesu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »