TNS OBOP: sektor bankowy w ocenie klientów

Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej zadowoleni z usług bankowych są klienci Lukas Banku (średnia ocena 5,58 w siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millenium BIG Bank (4,59).

Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej zadowoleni z usług bankowych są klienci Lukas Banku (średnia ocena 5,58 w siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millenium BIG Bank (4,59).

Wysokie oceny otrzymały również banki: Kredyt Bank (5,24) oraz Banki Spółdzielcze (5,13). Wokół średniej (5,01) oscylują zaś oceny klientów takich banków, jak: Bank Gospodarki Żywnościowej (5,03); Bank Zachodni WBK (5,00), PKO BP (4,96), BPH PBK (4,96); PeKaO (4,92) oraz ING Bank Śląski (4,89).

Według danych TNS OBOP 53,3% Polaków korzystających z usług bankowych dochowuje wierności swojemu bankowi ponad 5 lat, zaś 28,4% aż 10 lat. Z usług bankowych korzysta obecnie 61% osób, które ukończyły 15 lat. Największą liczbę klientów skupiają banki: PKO BP, Pekao S.A., Banki Spółdzielcze, ING Bank Śląski, PBH PBK, Bank Zachodni WBK oraz Bank Gospodarki Żywnościowej.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »