Vision Express wprowadzał w błąd

Ulotki informacyjne spółki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd - uznała Prezes UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych postanowień.

Ulotki informacyjne spółki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd - uznała Prezes UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych postanowień.

Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach.

Zdaniem Prezes UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji. Przedsiębiorca niezgodnie z prawem ograniczył możliwość zgłaszania reklamacji wadliwych okularów. Zgodnie z informacjami Vision Express, konsument nie mógł reklamować określonych przez przedsiębiorcę usterek m. in. przebarwień szkieł. Tymczasem, zgodnie z prawem, konsument może składać reklamację dotyczącą wszystkich usterek kupionego produktu.

Reklama

Prezes UOKiK uznała, że przedsiębiorca wprowadził konsumentów w błąd. Vision Express zobowiązał się do zaniechania stosowania kwestionowanych postanowień i zmiany treści ulotki informacyjnej. Decyzja nie jest ostateczna, przysługuje od niej odwołanie do sądu.

źródło UOKiK , opr. MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: UOKiK | VISION | błędów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »