W City Handlowym u około 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji

W banku City Handlowy u około 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia br. - poinformował w środę PAP City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.

"Potwierdzamy, że u wybranych klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia. Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową. Co ważne, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji"- poinformował bank, pytany przez PAP.

Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło ok. 7 proc. klientów, a bank ich ma 700 tysięcy.

"Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.

Reklama

Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie SA - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) SA w 2001 roku. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych. Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy.

Opinia naszego internauty Zwykle nie podejmuję takich akcji, ale dzisiaj postanowiłem ostrzec przed usługami Citibanku i ew. poprosić o poinformowanie czytelników o ich praktykach. Oto bowiem dzisiaj dowiedziałem się, że Citibank ponownie zaksięgował moją transakcję w bankomacie sprzed prawie dwóch miesięcy. Wiedzą o sprawie, ale nikt nie jest w stanie mnie poinformować o tym, kiedy środki zostaną zwrócone. To stało się zapewne w większej skali, dziś było wyjątkowo trudno dodzwonić się do nich, zapewne inni też szukali wyjaśnień. Jak zrozumiałem wszystkie transakcje z 12.01 zostały powtórzone. Moja wypłata była niewielka, zaledwie kilkaset złotych, ale wyobraźcie sobie Państwo, że księgują podwójnie parę tysięcy złotych. Ja dziennie mogę wypłacić kilka tysięcy. Sporo. Dziś znika ta kwota z konta i - być może - zostają Państwo bez środków, które są w tej chwili bardzo potrzebne. Mam także inne rachunki, ale chodzi tu o zasadę. Pieniądze trzymane w CITIBANKU nie są bezpieczne i mogą okazać się niedostępne właśnie wtedy, kiedy będą najbardziej potrzebne. Może to temat do sprawdzenie, pozostawiam pod rozwagę. Imie i nazwisko znane redakcji
PAP/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Citi Handlowy S.A. | bankomaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »