W City Handlowym u około 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji
W banku City Handlowy u około 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia br. - poinformował w środę PAP City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.
"Potwierdzamy, że u wybranych klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia. Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową. Co ważne, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji"- poinformował bank, pytany przez PAP.
Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło ok. 7 proc. klientów, a bank ich ma 700 tysięcy.
"Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.
Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie SA - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) SA w 2001 roku. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych. Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy.