Wirtualny oddział BGŻ

Bank Gospodarki Żywnościowej planuje w największych miastach oferowanie klientom usług przy pomocy nowoczesnej sieci detalicznej, podobnej do funkcjonujących już placówek w BIG Banku Gdańskim (Millennium) i w Banku Handlowym (Handlobank).

Bank Gospodarki Żywnościowej planuje w największych miastach oferowanie klientom usług przy pomocy nowoczesnej sieci detalicznej, podobnej do funkcjonujących już placówek w BIG Banku Gdańskim (Millennium) i w Banku Handlowym (Handlobank).

Pod hasłem Integrum BGŻ chce wprowadzić nową jakość obsługi klientów indywidualnych. Znacznie została uproszczona procedura otwierania rachunku. Podstawą do zawarcia umowy nowego raczhunku oszczędnościowo - rozliczeniowego pod nazwą konto osobiste Integrum, jest wypełnienie karty informacyjnej klienta, co nie powinno trwać dłużej, niż 10 minut, powiedział podczas konferencji prasowej Michał Machlejd, prezes BGŻ. W porównaniu z innymi bankami w BGŻ oferowane jest wyższe oprocentowanie rachunku, które wynosi obecnie 10 proc. w skali roku. Dotyczczcasowe ROR-y klientów banku zostaną przekształcone w konta Integrum. Do każdego takiego rachunku będzie automatycznie wydawana karta płatnicza Maestro.

Reklama

Pakiet usług związanych z nowym rachunkiem bank zaoferował także Zrzeszeniu Krajowemu Banków Spółdzielczych. Porozumienie w sprawie wdrażania projektu Integrum podpisało 7 banków regionalnych, spośród 9 związanych z BGŻ, oraz 277 zrzeszonych z nimi banków spółdzielczych. Bank regionalny z Rzeszowa nie ma licencji na prowadzenie tego rodzaju działalności, natomiast Gospodarczy Bank Wielkopolski już wcześniej wprowadził własną ofertę kart płatniczych. Posiadacze konta Integrum będą mogli korzystać z debetu w wysokości 500 zł oraz kredytu odnawialnego. W ub.r. liczba kont osobistych zwiększyła się w BGŻ o 65 proc. i przekroczyła 215 tys., co oznacza zwiększenie przez bank udziału w rynku detalicznym z 1,6 proc. w końcu 1998 r. do 2,4 proc. w grudniu ub.r.

W drugiej połowie tego roku BGŻ na wdrożenie programu rozwoju sieci nowoczesnych placówek, które m.in. będą się charaktaryzowały jednakowym wyglądem wnętrza, przeznaczy 20 mln zł. Najpierw nowa sieć ma wystartować w Warszawie, a po zebraniu doświadczeń oraz podliczeniu kosztów i zysków będzie rozwijana w kolejnych wielkich miastach, takich jak Trójmiasto, Poznań, Katowice, Wrocław i innych.

BGŻ przymierza się także do uruchomienia tzw. oddziału wirtualnego banku. Chce bowiem nadążać za obecnymi trendami rozwoju bankowości detalicznej wykorzystującej najnowocześniejsze technologie informatyczne, takie jak Internet, telewizję interaktywną itp. Za pośrednictwem tych mediów będzie wówczas można korzystać z różnorodnych usług bankowych m.in. takich jak prowadzenie rachunków, sprawdzanie stanu konta, realizowanie zleceń stałych itp.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: bank | BGŻ S.A. | wirtualny | konta | oddział
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »