Zepsuty urlop? Biuro podróży powinno zapłacić zadośćuczynienie

Zadośćuczynienie za nieudane wakacje? To możliwe. Zdj. ilustracyjne
Zadośćuczynienie za nieudane wakacje? To możliwe. Zdj. ilustracyjne123RF/PICSEL
Zadośćuczynienie za zmarnowany urlop może być np. skutkiem niedostarczenia na miejsce bagażu turystów

Spis treści:

  1. Nieudane wakacje? Sądy przyznały turystom zwrot ceny wycieczki
  2. Biuro podróży ma obowiązek zawiadomić klientów o wszystkich szczegółach
  3. Nieudany urlop. Nie można wszystkiego zrzucać na przewoźnika

Nieudane wakacje? Sądy przyznały turystom zwrot ceny wycieczki

Zobacz również:

Hiszpania: Turyści z UE zwolnieni z formularzy sanitarnych
Finanse osobiste

Wjazd do Hiszpanii jak przed pandemią

Ewa Wysocka
Ewa Wysocka

    Biuro podróży ma obowiązek zawiadomić klientów o wszystkich szczegółach

    Zobacz również:

    Większość pracowników realizujących zadania w nowych modelach pracy jest przekonana do tego, że łączenie wakacji i pracy się ze sobą nie kłóci (zdj. ilustracyjne)
    Praca

    Workation. Wakacyjna praca hybrydowa coraz popularniejsza w Polsce

      Nieudany urlop. Nie można wszystkiego zrzucać na przewoźnika

      Uchodźcy z Ukrainy chcą pracować zgodnie z posiadanymi kwalifikacjamiINTERIA.TVInteria.tv
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?