3 miliony konsumentów wybrało najlepsze firmy w Polsce

Oceny i opinie 3 milionów konsumentów z całej Polski zdecydowały, które firmy od dziś mogą chwalić się Godłem Jakość Obsługi 2011. To wyróżnienie tylko dla tych, którzy zdaniem klientów oferują najlepszą jakość obsługi na polskim rynku.

Program Jakość Obsługi co roku przyznaje, w imieniu konsumentów, Godła Jakość Obsługi. To wyróżnienie dla najlepszych firm, które zostały przez nich uznane za najbardziej przyjazne i nie tylko "od święta", ale każdego dnia zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów. Nagrodzone firmy stają się liderami w swojej branży pod względem jakości obsługi, cieszą się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.

Na to, które firmy otrzymują to wyróżnienie wpływa każdy klient. To jego oceny i opinie, umieszczane na multiplatformie Programu Jakość Obsługi, decydują o tym, które z nich znajdą się w gronie stu najlepszych. W tym roku konsumenci już wybrali zwycięzców - statuetki zostały wręczone na Gali Jakość Obsługi w Business Centre Club w Warszawie.

Reklama

TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce

Program Jakość Obsługi

www.jakoscobslugi.pl

Załączniki

Dokument.pdf
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: badanie | najlepsze | firmy | najlepsi | miliony | konsumenci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »