Hotele. Co po pandemii?

Setki tysięcy hoteli na całym świecie będą wznawiać działalność w miarę postępów akcji szczepień i sukcesów w opanowywaniu pandemii koronawirusa. Eksperci przewidują ogromną konkurencję na odradzającym się rynku.

Najważniejszym celem hoteli w obecnych czasach, jest przygotowanie do ponownego otwarcia. Aby przetrwać czas kryzysu turystycznego warto poszukać sposobu na wyróżnienie się spośród konkurencji. Marka hotelu, może zaprojektować wrażenia zapadające w pamięć, które pokochają goście. Wówczas będą oni chcieli do danego miejsca wracać i chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami ze znajomymi - radzą przedstawiciele branży.

- Ważne aby wziąć pod uwagę to, co goście hotelowi widzą, słyszą i czują. Skuteczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań marketingu sensorycznego dla hotelarstwa, może odegrać kluczową rolę w tworzeniu wrażeń zmysłowych, które leżą u podstaw trwałej lojalności gości wobec danego obiektu - mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland&Baltics w Mood Media.

Reklama

Pierwszym sposobem na nawiązanie kontaktu z gośćmi na głębszym poziomie emocjonalnym jest odtwarzanie muzyki, która odpowiada ich gustom i odzwierciedla wyjątkową osobowość marki hotelu. Preferencje muzyczne są kluczowym składnikiem tożsamości hotelowego brandu.

- Muzyka, którą gramy, nie może być losowa - i nie może to być też np. naszą ulubioną stacja radiowa ani platforma transmisji strumieniowej B2C - Aleksandra Potrykus-Wincza radzi profesjonalne podejście do wyboru odtwarzanej muzyki.

Kolejnym elementem budowania wizerunku jest zapach. Zapach jest przecież kluczowym składnikiem w kreowaniu doświadczeń. Aby uzupełnić wrażenia gości związane z wyglądem obiektu jego brzmieniem oraz poziomem obsługi, warto zastosować zapachy, które będą dopełnieniem wyjątkowych wrażeń zmysłowych, składających się na tożsamość marki.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

Marketing zapachowy to jednak nie tylko przyjemne aromaty, rozstawione tu i tam we wnętrzu budynku. - Warto pamiętać, że niektórzy dostawcy profesjonalnych  zapachów dla biznesu, mogą nawet pomóc w stworzeniu charakterystycznego zapachu naszej marki - tzw. zapachowego logo, dzięki któremu jeszcze lepiej będziemy mogli wyróżnić nasz hotel lub też całą sieć.

***

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: hotele | pandemia | koronawirus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »