Klient prosto z... Facebooka

Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc. - donosi "Puls Biznesu", powołując się na dane zebranie przez firmę Gemius.

Na stronę Twittera w ub.r. weszło zaś 12,3 proc. użytkowników internetu w Polsce, w 2013 r. 10,8 proc. Z kolei serwis Instagram odwiedziło 8,9 proc. użytkowników sieci, rok wstecz 5 proc.

Media społecznościowe umacniają też swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.

Jednak - jak zaznaczają analitycy Gemiusa - prowadzone za ich pośrednictwem kampanie muszą być ściśle dopasowane do lokalnej specyfiki. To, co sprawdzi się w jednym kraju, nie musi bowiem odnieść sukcesu w innym regionie.

Polecamy: PIT 2014

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: prosto | Prosty | klient | Puls Biznesu | Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »