Reklama

Kotecka: Link4 nagrodzone Effie

LINK4, jako jedyna spółka Skarbu Państwa, została wyróżniona w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową. Srebrną statuetkę Effie Awards 2017 polski ubezpieczyciel otrzymał za reklamę "Pierwszy dzwon".

W nagrodzonej reklamie wykorzystano melodię przeboju hiszpańskiego duetu Baccara "Yes sir, I can boogie", który w 1977 roku stał się europejskim hitem, pierwszym w historii "przebojem lata". Do tej właśnie muzyki Kasia Moś, finalistka tegorocznej Eurowizji, śpiewa tekst promujący ubezpieczenie LINK4.

Reklama

Oprócz efektu wizerunkowego i wyróżniającego się na rynku działania komunikacyjnego, dla jury konkursu liczył się także wynik finansowy marki, osiągnięty właśnie dzięki danej kampanii. Właśnie pod tym kątem na reklamy zgłoszone do Effie Awards 2017 patrzył skład sędziowski. W jury znaleźli się specjaliści, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych.

- To ogromny zaszczyt dostać nagrodę od największych znawców i specjalistów z branży. Cieszę się, że doceniono nasze wysiłki, którymi w ciągu półtora roku zwiększyliśmy przypis z 500 milionów do aż miliarda złotych dzięki sprzedaży przez internet oraz współpracy z agentami - mówi Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

Dla Koteckiej i jej zespołu to już druga tak ważna nagroda - rok temu reklama LINK4 "O to chodziło", śpiewana także przez Moś, dostała brązową statuetkę Effie Awards.

Jednak Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł "Lamparta Biznesu" za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku "Rzeczpospolita" i Forum Biznesu w "Dzienniku Gazecie Prawnej" w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem "Dobra Marka 2016 - Jakość, Zaufanie, Renoma" w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny "Home&Market" docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert - "Bezpieczna jazda z LINK4".

Artykuł został dostarczony przez LINK4.

Advertisement

Dowiedz się więcej na temat: awards

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »