Laury dla najlepszych
Jeśli chcesz wiedzieć, który produkt jest najlepszy, zapytaj konsumentów. To najlepsi specjaliści. Bezbłędnie ocenią jakość, bo codziennie testują dziesiątki produktów znalezionych na sklepowych półkach.
Sięgają po nie ponownie, jeśli spełniają oczekiwania, a cena jest adekwatna do jakości. Wybierają alternatywę, jeśli choć raz się zawiodą. Przy okazji dzielą się tą informacją z rzeszą znajomych, a zła opinia roznosi się pocztą pantoflową, pozbawiając zły towar drugiej szansy. Na podstawie ich opinii można wyłonić te najlepsze .
Właśnie trwa siódma edycja programu "Laur Konsumenta". W telefonicznych i internetowych ankietach głosujący wybierają najlepsze marki - zwycięzców poszczególnych kategorii. Systemem olimpijskim przyznawane są odpowiednio złoto, srebro i brąz. Zdobywcy trofeów cieszą się uznaniem klientów, a pozostali mogą dostrzec lidera i oszacować preferencje klientów.
Godło Konsumenta odzwierciedla realne tendencje rynkowe. Zarówno głosowanie, jak i uczestnictwo w programie, nie wiążą się z żadnymi kosztami. Zwycięzcy poszczególnych kategorii mogą uzyskać odpłatną licencję na prawo do wykorzystania godła promocyjnego, np. na opakowaniu.
Ideą programu jest stworzenie rankingu, w którym producenci i usługodawcy - nieraz niszowych produktów - zaistnieją na szerszym forum.
Program ma ogólnopolski zasięg, a dla każdej kategorii zbierane są opinie minimum 800 osób.