McDonald's wprowadził do oferty luksusowy... koszyk piknikowy z ratanu. Kosztował jak ze złota
Sieć restauracji McDonald's wprowadziła do oferty na platformie sprzedażowej Tmall specjalnie zaprojektowany … koszyk piknikowy w limitowanej edycji. Zaprojektował go znany chiński projektant Alexander Wang. Produkt dostępny był podczas cyklicznej wyprzedaży Tmall Super Brand Day.
Ratanowy koszyk jest ukłonem w stronę klientów korzystających w restauracjach McDonald's z oferty na wynos i został specjalnie zaprojektowany z myślą o menu sieci. Swobodnie pomieści dwa napoje oraz zestaw Golden Bucket - to nowa propozycja w menu firmy, oferowana w kubełku, który także zaprojektował Wang.
Jak to bywa z designerskimi przedmiotami w limitowanej edycji, koszyk nie jest tani - aby wejść w jego posiadanie, trzeba było wysupłać aż 5.888 RMB (842 dolary amerykańskie). Jak jednak zapewnia McDonald's, wszystkie 300 egzemplarzy rozeszło się w kilka sekund od rozpoczęcia sprzedaży.
Mniej zamożnym - czy mającym mniej szczęścia - konsumentom sieć zaoferowała dedykowane torby na lunch ze skóropodobnej tkaniny, w cenie 14 dolarów. W tym wypadku także trzeba było mieć refleks, by wejść w posiadanie jednej z nich - 30 tys. toreb sprzedało się w 10 minut.
Produkty sprzedawane były we flagowym sklepie internetowym McDonald's, funkcjonującym w ramach projektu Alibaby, zwanego Tmall Luxury Pavilion. W ramach tego konceptu największe marki świata uruchamiają swoje "flagowe" witryny internetowe - na osobnej platformie sprzedażowej, technologicznie zintegrowanej z Tmall, ale z elegancką grafiką i dodatkowymi funkcjonalnościami. Niedawno taki sklep uruchomił producent dóbr luksusowych Cartier.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze