Menedżer w podróży to "tykająca bomba informacyjna" i obiekt "westchnień" wywiadowców gospodarczych

Menedżer musi unikać jak ognia sytuacji, które mogą stać się zaczynem kompromitacji i szantażu
Menedżer musi unikać jak ognia sytuacji, które mogą stać się zaczynem kompromitacji i szantażu©123RF/PICSEL

Na czym polega zagrożenie?

Po pierwsze - żadnych merytorycznych rozmów w podróży

East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin
East News/ Zeppelin

Po drugie - nie prowadzić rozmów biznesowych w "przypadkowych" restauracjach

Po trzecie - laptop w podróży to dobry pomysł, ale nie do przetwarzania informacji biznesowych

Po czwarte - hotele za granicą wykorzystywać zgodnie z ich funkcją: wyłącznie do spania

Po piąte - starannie dobierać pracowników reprezentujących firmę na kongresach, konferencjach, salonach wystawowych, targach itp.

Po szóste- unikać jak ognia sytuacji, które mogą stać się zaczynem kompromitacji i szantażu