Reklama

Nowy ekosystem reklamowy- trendy, case study, narzędzia - adUniverse 2015

adUniverse 2015 to II edycja wydarzenia poświęconego interaktywnej reklamie. Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

- Nie sposób sprawnie poruszać się na rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Podczas konferencji chcemy zderzyć świat dostawców rozwiązań ze światem marketerów, którzy z takich rozwiązań korzystają - mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.

Konferencję otworzy Adam Dyba z Adexon, który przedstawi panoramę cyfrowego ekosystemu reklamowego w Polsce ad 2015. Bram Smits z MADS opowie o najnowszych trendach mobilnego marketingu zarówno w Europie jak i na świecie. Prawdziwą zmianę w zakupie, targetowaniu i emisji reklam przynoszą nowe narzędzia programmatic. Arkadiusz Miegoń z Mexad będzie rozmawiać z Marcinem Winklerem z Play o najważniejszych wyzwaniach dla marketera, planującego rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic. Czy możliwy jest brand storytelling z programmatic wideo? Jost Löhnenbach z Dataksu pokaże przykłady w jaki sposób globalne marki używają zaawansowanych technologii targetowania przekazu wideo dostarczając konsumentom kreatywnych przekazów reklamowych pobudzających do interakcji z marką. 5 sekretów audience targetingu przedstawi Artur Banach z Netsprint. Z prezentacji będzie można dowiedzieć się jak stworzyć mediaplan kampanii reklamowej z użyciem danych z DMP, by zwiększyć liczbę konwersji.

Reklama

Prawdziwą nowością programu adUniverse 2015 jest 3 godzinny, specjalny blok prezentacji nagrodzonych na świecie kampanii, który jest zapowiedzią nowej edycji konferencji The Best of Global Digital Marketing 2015. Pojawią się case studies takich marek jak McDonald's, Adobe, Gillette czy Foxtel. Kompanie przeprowadzane były w różnych kanałach i różnymi metodami. Będziemy mieli przykłady marketingu viralowego, drukowania 3D, mobilnych aplikacji czy wearable tech. Nowatorskie podejście do marketingu dało znakomite efekty dla marek oraz uznanie na całym świecie potwierdzone wieloma nagrodami.

- adUniverse 2015 to II edycja naszej konferencji poświęconej szeroko rozumianemu ekosystemowi cyfrowego marketingu i reklamy- mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs - W tym roku podczas dwóch dni konferencji wystąpi kilkudziesięciu prelegentów z polski i zagranicy. Przygotowaliśmy również interaktywne panele dyskusyjne oraz prezentacie w równoległych sesjach. Reklama cyfrowa staje się coraz bardziej wyrafinowana, a systemy zakupu, emisji czy analityki coraz bardziej skomplikowane. To właśnie na takich konferencjach można poznać ogromny obszar dostępnego obecnie w Polsce cyfrowego marketingu - dodaje Dariusz Sokołowski.

Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.

W konferencji wezmą udział:

* CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline

* wydawcy oraz właściciele serwisów online

* przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych

* pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach

* mediaplanerzy

* dyrektorzy marketingu i sprzedaży

* kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej

* specjaliści ds. wsparcia sprzedaży

* przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu

* osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji

* właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych

* kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce

* dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online

* twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital.

Bilety na adUniverse 2015: http://www.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje

Program adUniverse 2015: http://www.aduniverse.pl/program

Pobierz: program PIT 2014

Dowiedz się więcej na temat: narzędzia | trendy | case | nowym | 2015 | ekosystem

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »