Produkty pod ostrzałem negatywnych wpisów
Internetowi sprzedawcy słono płacą za negatywne komentarze publikowane w sieci. Ceną jest utrata klientów - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Gazeta pisze, że analitycy serwisu Opineo.pl sprawdzili co robi konsument, gdy transakcja w wybranym sklepie internetowym nie spełniła jego oczekiwań. Ponad połowa ankietowanych przyznała, że kontaktuje się wówczas ze sprzedawcą i komunikuje mu swoje niezadowolenie.
Natomiast ponad 36 procent badanych wystawia mu w internecie negatywną opinię i odradza innym współpracę z e-sklepem. Bez żadnej reakcji sprawę pozostawia jedynie 12,6 procent klientów.
Jak wskazują dane serwisu - czytamy w "Pulsie Biznesu" - około 40 procent e-sklepów poddanych ocenie klientów minimum raz otrzymało od nich niepochlebny komentarz.
Aż trzy czwarte konsumentów pod wpływem negatywnej opinii zrezygnowało z zakupów w sklepie internetowym. Szacunki fundacji Obserwatorium Zarządzania wskazują, że polskich przedsiębiorców może to kosztować nawet 5 miiardów 200 milionów rocznie.
Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.