"Puls Biznesu": Wódka próbuje drogi piwa

Leżakowane, rzemieślnicze wyroby pojawiają się w portfelach największych producentów mocnych alkoholi. I starają się odwrócić spadek rynku - pisze we wtorek "Puls Biznesu".

Producenci wódki chcą powtórzyć drogę piwowarów i zbudować rynek trunków rzemieślniczych. Przy czym, w przeciwieństwie do rynku piwa, tu za mikrorewolucję zabrali się najwięksi - czytamy w "PB".

"Trudno ocenić, jak duża to wartościowo kategoria, ale widać, że zapanował tu ruch. Nasza pierwsza sprzedaż wygląda bardzo obiecująco - powiedział gazecie Krzysztof Kouyoumdjian, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w CEDC.

"Jesteśmy na razie na początku drogi, nie powinniśmy spekulować, czy zajdzie tu rewolucja. Konsumenci coraz mocniej szukają produktów związanych z tradycją, konkretnym obszarem, kulturą, a rzemieślnicza wódka jest dziś uzupełnieniem podstawowej oferty. To, że po Wyborowej w taką kategorię weszli inni, pokazuje, że jest to rynkowa szansa - dodał do tego Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: wódka | alkohol
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »