Strategiczne plany Astora

Krakowska firma Astor za cel swojej działalności przyjęła pomoc polskim inżynierom w uzyskaniu dostępu do najnowszych światowych technologii z zakresu automatyzacji i zarządzania produkcją.

Krakowska firma Astor za cel swojej działalności przyjęła pomoc polskim inżynierom w uzyskaniu dostępu do najnowszych światowych technologii z zakresu automatyzacji i zarządzania produkcją.

Aby zasłużyć na miano najlepszego dostawcy automatyki przemysłowej w Polsce firma ciągle podejmuje szereg aktywności doskonalących funkcjonowanie firmy, wzbogaca swoją ofertę o nowe produkty, poszerza sieć dystrybucyjną i wprowadza wiele innowacyjnych działań, które nadają ton automatyce przemysłowej nie tylko w Polsce. Ilość nagród, jakie każdego roku otrzymuje firma za swoje działania jest barometrem skuteczności obranej strategii i zaufania klientów.

Jakie są najważniejsze plany Astora na 2006 r.?

Niezmiennie ważna będzie dobra współpraca z firmami wdrażającymi systemy automatyki w oparciu o produkty Astora. W przyszłym roku firma zamierza znacząco rozwinąć sprzedaż robotów przemysłowych firmy Fanuc Robotics. Wciąż aktualne są plany dynamicznego wzrostu sprzedaży systemów sterowania, urządzeń komunikacyjnych i oprogramowania przemysłowego w tym rozwinięcie systemów integrujących się z systemami ERP na bazie technologii ArchestrA. Astor planuje także wprowadzenie na rynek dwóch nowych linii produktów, szczegółów jeszcze nie zdradza. ?Od 1992 roku notujemy nieustanny wzrost i tą tendencję zamierzamy utrzymać? - powiedział Stefan Życzkowski prezes Astora.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | strategiczne | Astor | plany
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »