Tego ubezpieczyciela Polacy cenią najbardziej. Najlepszy stosunek jakości do ceny
Dla klientów jakość usług ma dziś ogromne znaczenie. Nie mniej ważna pozostaje jednak ich przystępność cenowa – co z tego, że poziom interesującej nas oferty jest wysoki, skoro nie możemy sobie pozwolić na zakup? To właśnie balans pomiędzy tymi dwoma elementami sprawił, że LINK4 został uznany najlepszym ubezpieczycielem w Polsce w rankingu, gdzie oceniano stosunek ceny do jakości oferowanych produktów i usług.
W dzisiejszym świecie wybór odpowiedniego ubezpieczyciela to decyzja absolutnie kluczowa. Polacy stają się bowiem coraz bardziej świadomymi konsumentami - ich oczekiwania wobec firm ubezpieczeniowych rosną. Marki, które najlepiej odpowiadają na potrzeby klientów, wygrywają. Oceniać to można na wiele różnych sposobów, a jednym z najbardziej wymiernych pozostają różnego rodzaju rankingi. Takie jak ranking Inquiry, dotyczący satysfakcji odbiorców usług. W rankingu ocenie poddano największe firmy obecne na polskim rynku z różnych branż. Wśród ubezpieczycieli zdecydowanie zwyciężył LINK4, który - zdaniem ankietowanych - oferuje obecnie rozwiązania cechujące się najkorzystniejszym stosunkiem jakości do ceny.
Badanie, w którym LINK4 znalazł się na najwyższym miejscu wśród ubezpieczycieli, zostało przeprowadzone przez Inquiry, czyli polską agencję badawczą, współpracującą z międzynarodową firmą YouGov. Kluczowym wskaźnikiem był wskaźnik "value for money" (stosunek jakości do ceny), pokazujący, w jakim stopniu klienci uważają, że za swoje pieniądze otrzymują produkt lub usługę na odpowiednim poziomie. W przypadku LINK4, wynik ten okazał się najwyższy w całej branży.
W przeprowadzonych przez agencję Inquiry badaniach satysfakcji klientów, LINK4 uplasował się na drugim miejscu wśród wszystkich największych firm działających na polskim rynku i jednocześnie na najwyższym miejscu wśród ubezpieczycieli, zdobywając uznanie 69,5 proc. ankietowanych. To spore osiągnięcie, zważywszy na rosnącą konkurencję w branży ubezpieczeniowej i coraz większe wymagania konsumentów. Wynik to efekt wielu lat pracy nad budowaniem zaufania i dostosowywania oferty do zmieniających się potrzeb Polaków.
Badanie Inquiry pokazuje, że osoby szukające ubezpieczeń ponad wszystko inne cenią sobie korzystny stosunek ceny do jakości - za rozsądną i przystępną kwotę otrzymują kompleksową ochronę. Ale też przejrzystość, rzetelność i brak ukrytych kosztów - jasne i proste zasady wychodzą dziś na pierwszy plan dla wielu klientów i są decydującym czynnikiem przy wyborze ubezpieczyciela.
Korzystny stosunek jakości do ceny to jedno. Nie mniejsze znaczenie ma także poczucie pewności, że w przypadku szkody ubezpieczyciel zareaguje szybko, skutecznie oraz bez zbędnych formalności. To niezwykle istotne, ponieważ branża ubezpieczeniowa bywa krytykowana za niejasne umowy i zbyt zawiłe procedury czy trudności w uzyskiwaniu odszkodowań. O wszystko to dba LINK4, który nie bez powodu od lat nazywany bywa wiodącym ubezpieczycielem w Polsce. Kolejnego argumentu potwierdzającego tę tezę dostarczył ranking Inquiry. Co więcej, podejście firmy przekłada się na wciąż rosnące zaufanie i lojalność wobec marki.
Jedną z najpopularniejszych polis pozostają ubezpieczenia samochodowe. W LINK4 klienci mają możliwość wyboru pomiędzy różnorodnymi ubezpieczeniami. Elastyczne podejście sprawia, że dopasowane do potrzeb pakiety - jak Pakiet OC z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony - są szczególnie cenione na rynku. W LINK4 ofertę dla siebie znajdą zarówno młodzi kierowcy, jak i doświadczeni użytkownicy dróg, właściciele kilkunastoletnich samochodów, jak również posiadacze nowych i drogich pojazdów, szukający zabezpieczenia przed konkretnymi zdarzeniami, ale też celujący w możliwie największym stopniu kompleksowe ochrony.
Przykład? Ubezpieczenie Auto Casco od LINK4, które zawierane jest w formule All Risk, czyli od wszelkiego ryzyka, które obejmuje szeroki wachlarz zdarzeń: począwszy od kradzieży, poprzez uszkodzenia wynikające z kolizji, aż po szkody spowodowane przez czynniki atmosferyczne. Zwrócić uwagę warto ponadto na liczne ubezpieczenia dodatkowe, takie jak Auto Assistance czy ubezpieczenie szyb. Dla tych, którzy cenią sobie dodatkowa ochronę auta, ale jednocześnie zależy im na niskich wydatkach LINK4 oferuje ubezpieczenie Smart Casco, które jest doskonałą alternatywą dla AC.
Kolejnym czynnikiem, który przyciąga nowych klientów do LINK4, a jednocześnie wciąż utrzymuje już aktywnych, jest prostota procesu ubezpieczania i wygoda obsługi. Prosty formularz online do zawarcia polisy czy intuicyjne narzędzia do zgłaszania szkód on line to najwyrazistsze przykłady.
Polacy szukają firm, którym mogą zaufać. Ubezpieczenie to nie tylko kupowany produkt, ale również swoista obietnica pomocy w trudnych momentach. Obietnica, która musi znaleźć potwierdzenie w czynach.