Wykorzystaj siłę telemarketingu

W ciągu ostatnich 12 miesięcy co drugiemu internaucie oferowano produkt lub usługę przez telefon (52,5 proc.). Aż 2/3 internautów przyznaje, że zdarzyło im się zatelefonować do call center (71,7 proc.). Wykorzystaj siłę telemarketingu - premiera już 8 września 2005 r.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy co drugiemu internaucie oferowano produkt lub usługę przez telefon (52,5 proc.). Aż 2/3 internautów przyznaje, że zdarzyło im się zatelefonować do call center (71,7 proc.). Wykorzystaj siłę telemarketingu - premiera już 8 września 2005 r.

8 września w Warszawie odbędzie się spotkanie międzynarodowych i polskich praktyków Contact Center. Celem projektu jest dostarczenie aktualnych informacji dotyczących wykorzystania telemarketingu w biznesie, prognozowanie zmian i trendów w dostarczanych usługach oraz preferencji klientów. Projekt ten to również próba oszacowania wielkości rynku i określenie jego segmentacji.

Badanie skierowane jest do przedstawicieli biznesu i internautów. Pytania ankietowe opracowane przy współpracy z Kapitułą Projektu dotyczą m.in.: celów i rodzajów realizowanych działań, outsourcingu, wpływu na działalność przedsiębiorstwa oraz oceny ich skuteczności.

Reklama

Wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie, którego cześć będzie można bezpłatnie otrzymać po subskrybowaniu się na stronach http://www.obserwatorium.nf.pl/telemarketing.

Raport to narzędzia niezbędne do podejmowania decyzji o sposobach wykorzystania telemarketingu i opracowania kampanii marketingowych, w postaci zestawu informacji i danych związanych z rozwojem telemarketingu w Polsce i trendami w nim zachodzącymi.

Konferencja odbędzie się 8 września 2005 r. w Warszawie, w Klubie Bankowca przy ul. Smolnej 6. Zostaną na niej przedstawione najważniejsze wyniki i wnioski z badania. Konferencja zostanie wzbogacona o wystąpienia praktyków z Polski i z zagranicy. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane rozwiązania telemarketingowe prezentujące m.in. efektywność kampanii, kluczowe aspekty związane z outsourcowaniem Call Center czy prowadzeniem własnego centrum.

Organizatorem jest Nowoczesna Firma wraz z firmą badawczą Gemius SA.

Patronem medialnym jest portal INTERIA.PL.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: call center | Warszawa | telemarketing | siła
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »