Mikołaj się rozgląda

Gdyby nie było świąt Bożego Narodzenia, z pewnością wymyśliliby je spece od marketingu. Nic tak nie napędza sprzedaży jak święty Mikołaj, gwiazdkowe prezenty i świąteczne zakupy. Pod koniec roku obroty handlowców rosną dwukrotnie, a wpływy osiągane w listopadzie i grudniu stanowią jedną trzecią rocznych obrotów. My podglądneliśmy ciekwsze aukcje z prezentami.

AFP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »