ABC Data z własną agencję reklamową
ABC Data S.A. z końcem grudnia 2011 r. zdecydowała się na stworzenie ABC Data Marketing - agencji reklamowej zajmującej się promocją marki Colorovo i obsługą firm branży IT, w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej, programów lojalnościowych czy wydarzeń.
ABC Data Marketing istnieje na rynku niespełna rok, działa na rodzimym rynku oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
- Celem ABC Data Marketing Sp. z o.o. jest wypracowanie dodatkowej wartości dla Grupy Kapitałowej poprzez stworzenie nowej, niespotykanej dotychczas na rynku IT jakości obsługi. Kreatywne podejście do realizacji projektów marketingowych i promocyjnych jest dodatkowym czynnikiem, zwiększającym rozpoznawalność marek ABC Data - mówi Łukasz Tręda, prezes ABC Data Marketing.
Spółka pracuje m.in. dla: HP, Dell, Lenovo, Microsoft, Intel, Asus, Acer, Western Digital, Xerox, Samsung, Sony, Schneider Electric
Notowania spółki ABC Data S.A.
Na początku grudnia 2011 r. ABC Data S.A., wydzieliła część przedsiębiorstwa, która zajmowała się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi Grupy, do nowej spółki zależnej. W taki sposób powstała ABC Data Marketing, której podstawową aktywnością jest obsługa Spółek z Grupy ABC Data oraz jej klientów - obecnie blisko 300 dostawców. Długoterminowym celem spółki marketingowej jest tworzenie wciąż ewoluującego portfolio usług, umożliwiającego prowadzenie komplementarnych strategii marketingowych dla partnerów biznesowych nie tylko z branży IT.
Opr. MM