Reklama

Abpol Company Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Shell Polska

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozpoczęła w czerwcu współpracę handlową z siecią stacji paliw Shell Polska. Dzięki temu w jej punktach sprzedażowych na stacjach paliw pojawi się suplement diety na chorobę lokomocyjną.

Nawiązanie współpracy z nowym partnerem biznesowym jest efektem skutecznej realizacji strategii rozwoju Spółki w zakresie zwiększania poziomu sprzedaży poprzez wprowadzanie produktów do nowych sieci sprzedażowych. Abpol przewiduje także, że w najbliższym czasie uda mu się zwiększyć asortyment dostępny na stacjach paliw Shell o kolejne produkty marek własnych.

"Sieci paliwowe stanowią bardzo ważny element w strategii rozwoju sprzedaży produktów Abpolu. Dzięki dostępności przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu są one idealnym miejscem sprzedaży prezerwatyw czy suplementów diety." - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć Shell Polska liczy blisko 400 stacji paliwowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Oferują one oprócz paliwa także całodobową sprzedaż artykułów handlowych oraz produktów gastronomicznych, co pozytywnie przekłada się na liczbę korzystających z nich klientów. Zarząd Spółki prognozuje, że dzięki wejściu jej produktów do sieci Shell Polska będzie ona mogła liczyć na znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży.

Pod koniec maja Abpol wprowadził swoje produkty - prezerwatywy marki własnej "You&Me", plastry opatrunkowe marki własnej "QuickPlastR" oraz suplementy diety, do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter. W pierwszym kwartale tego roku Spółka weszła do wielu nowych sieci handlowych, m.in. do sieci stacji paliw Statoil, stacji paliw Lukoil Polska oraz marketów Netto. Pod koniec lutego Abpol rozszerzył także swój asortyment w Kolporterze o prezerwatywy marki "You&Me". Kilka dni później Spółka przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres następnych dwóch lat.

"Spółka oczekuje, że w drugim półroczu będą już widoczne pierwsze rezultaty działań polegających na wprowadzaniu produktów do nowych odbiorców." - dodaje Wejner.

Abpol osiągnął w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a zysk EBITDA wyniósł 579 tys. zł. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł i był to wynik lepszy o 15% od roku poprzedniego. Największym sukcesem Spółki był powrót na rynek prezerwatyw z nową marką własną "You&Me".

opr MZB

Dowiedz się więcej na temat: Polskie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »