Abpol Company Polska S.A. wchodzi na stacje paliw

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia tego roku, wprowadzi produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP Polska.

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia tego roku, wprowadzi produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP Polska.

Spółka będzie prowadziła w ramach tej sieci sprzedaż bardzo szerokiego asortymentu, w tym m.in. swoich marek wiodących: prezerwatyw You&Me, plastrów opatrunkowych QuickplastR oraz suplementów diety Longplay i Speed8. Obecnie przeprowadzane jest zatowarowanie sieci, a pełna obecność produktów zostanie osiągnięta do końca roku.

- Wprowadzenie produktów spółki do sieci BP było jednym ze strategicznych celów na ten rok. Tego typu punkty handlowe odpowiadają za prawie 25 proc. sprzedaży prezerwatyw w Polsce i należą do jednych z najważniejszych kanałów dystrybucji. Dzięki obecności naszych produktów w sieci BP spółka może liczyć nie tylko na zwiększenie obrotów, ale również na korzyści marketingowe, m.in. dzięki ekspozycji w prestiżowym kanale sprzedaży - komentuje Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć stacji paliw BP Polska jest drugą co do wielkości siecią w Polsce. Posiada ona ponad 400 stacji w całym kraju, które należą do kategorii premium, bowiem oprócz paliwa i produktów paliwowych posiadają całodobowe sklepy, a także oferują szeroki zakres produktów spożywczych oraz dań gorących. Na większości stacji znajdują się również kawiarnie Wild Bean Cafe. Powyższe elementy wpływają pozytywnie na ilość klientów odwiedzających stacje paliw BP Polska, którzy będą zarazem potencjalnymi nabywcami produktów spółki.

W tym roku Abpol wprowadził już swoje produkty do sieci dystrybucyjnej Eurocash/KDWT - jednego z największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce. W sierpniu spółka poszerzyła także swój asortyment produktów w sieci dystrybucyjnej Polskiego Tytoniu o prezerwatywy marki You&Me. Zaowocowało to rozpoczęciem we wrześniu ich sprzedaży w ogólnopolskiej sieci handlowej Inmedio/Relay.

- Po czterech miesiącach od wprowadzenia nowej marki prezerwatyw na rynek spółka obserwuje bardzo pozytywne zjawiska. Nowa linia produktów stopniowo znajduje swoje miejsce w punktach handlowych, a konsumenci chętnie po nią sięgają. Spółka może w tej sytuacji oczekiwać, że poziom rotacji z punktów detalicznych pozwoli na dalsze domówienia i koncentrować się na wprowadzaniu produktów do kolejnych odbiorców - dodaje Wejner.

- Spółka ocenia, że dzięki wejściu na rynek NewConnect pozyskała nie tylko kapitał na rozwój, ale również zyskała bardzo wiele na wizerunku. Bardzo pozytywnie spółka ocenia ten fakt w relacjach z odbiorcami - podsumowuje Dyrektor Generalny.

W trzecim kwartale br. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 113 tys. zł, a jej przychody sięgnęły w tym okresie 1.371 tys. zł. W pierwszych trzech kwartałach roku Abpol osiągnął zysk na sprzedaży na poziomie blisko 398 tys. zł, co oznacza ponad 10 proc. dynamikę wzrostu w odniesieniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, w którym wyniósł on 351 tys. zł.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | Abpol Company Polska S.A. | Marek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »