Abpol Company Polska S.A. wprowadzi swoje produkty na stacje paliw Lukoil Polska

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozpoczęła współpracę handlową z siecią stacji paliw Lukoil Polska. W punktach sprzedażowych zlokalizowanych na stacjach paliw pojawią się m.in. prezerwatywy You&Me, plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplement diety Automotive.

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozpoczęła współpracę handlową z siecią stacji paliw Lukoil Polska. W punktach sprzedażowych zlokalizowanych na stacjach paliw pojawią się m.in. prezerwatywy You&Me, plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplement diety Automotive.

Wprowadzanie swoich produktów do kolejnych ogólnopolskich sieci handlowych jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu w zakresie rozszerzania kanałów dystrybucyjnych. Spółka uważa, że obecność jej asortymentu w obiektach należących do sieci stacji paliw Lukoil Polska pozwoli na znaczący wzrost przychodów, a tym samym pozytywnie wpłynie na jej wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

- Spółka Abpol wprowadzając swoje produkty do sieci Lukoil powraca do długoletniej współpracy, przerwanej sprzedażą poprzedniej marki. Obecnie w ofercie Lukoil znajduje się znacznie szersza oferta produktów, dzięki czemu spółka może liczyć na większe obroty w porównaniu z poprzednim okresem - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć Lukoil posiada obecnie w Polsce blisko 120 stacji paliwowych, które zlokalizowane są na terenie całego kraju. Stacje Lukoil oprócz paliwa oferują także całodobową sprzedaż artykułów handlowych oraz produktów gastronomicznych, co z pewnością wpływa na liczbę odwiedzających je klientów. Dzięki temu produkty spółki będą mogły trafiać do znacznie większej liczby konsumentów.

Pierwszy kwartał tego roku jest dla Abpolu okresem wytężonej pracy w obszarze nawiązywania współpracy z nowymi sieciami handlowymi. W styczniu spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Pod koniec lutego Abpol poinformował także o rozszerzeniu swojego asortymentu w Kolporterze właśnie o prezerwatywy tej marki. Kolejnym istotnym wydarzeniem było przedłużenie umowy współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat, dzięki czemu produkty pozostaną na stacjach paliwowych należących do płockiego koncernu. Na początku marca nawiązała współpracę handlową z siecią Netto i wprowadziła do jej marketów plastry opatrunkowe QuickPlastR.

- Pierwszy kwartał tego roku zapowiada spore zmiany na rynku dystrybucji produktów FMCG. Widać wyraźnie, że przyjęta przez zarząd strategia rozwoju sprzedaży - nowe kanały convenience i sieci handlowe, zabezpieczy spółkę przed trudnościami wynikającymi z problemów dystrybutorów działających na runku tradycyjnym, bowiem kurczy się rynek i następuje konsolidacja głównych graczy. Firma spodziewa się wzrostu sprzedaży na kluczowych produktach w jej ofercie - zakończył Wejner.

W 2013 r. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74 proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc. od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6744 tys. zł.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Abpol Company Polska S.A. | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »