Abpol wprowadził do oferty własną markę prezerwatyw

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw You&Me poprzez lidera dystrybucji produktów FMCG sieć Eurocash/KDWT. Własna marka prezerwatyw została wprowadzona przez Abpol do oferty w czerwcu br.

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw You&Me poprzez lidera dystrybucji produktów FMCG sieć Eurocash/KDWT. Własna marka prezerwatyw została wprowadzona przez Abpol do oferty w czerwcu br.

Dzięki stworzeniu własnej marki prezerwatyw You&Me Spółka planuje w pełni powrócić na rynek prezerwatyw po zbyciu Rosetex na rzecz innego podmiotu - SSL Healthcare International. Istotnym elementem ułatwiającym dotarcie do sklepów oraz klientów jest właśnie wprowadzanie nowej marki do oferty największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce, a do takich należy z pewnością zaliczyć sieć Eurocash/KDWT.

"W pierwszym etapie Spółka złożyła oferty handlowe do wszystkich dotychczasowych odbiorców. Nowy produkt wzbudził duże zainteresowanie i udało się zebrać spory pakiet zamówień. W chwili obecnej ruszają akcje posprzedażowe u większości kontrahentów, a ich efekty będzie widać w ciągu najbliższych tygodni. Głównym celem Spółki na najbliższe miesiące jest uzyskanie maksymalnie dużej numeryki sprzedaży." - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć Eurocash/KDWT plasuje się w ścisłej czołówce największych dystrybutorów produktów FMCG w naszym kraju. Z jej usług korzysta ponad 10000 sklepów, a zgodnie z informacjami prasowymi obsługuje ona 19% rynku spożywczego w Polsce. Eurocash/KDWT obsługuje także rynki convenience, m.in. stacje paliw, które są ważnym odbiorcą prezerwatyw.

Przed zbyciem przez Abpol wcześniejszej marki prezerwatyw Rosetex, firma Eurocash generowała ponad 10% jej sprzedaży. Spółka prognozuje, że w przypadku nowej marki You&Me uda jej się osiągnąć podobne wyniki sprzedażowe. Wsparcie sprzedażowe będzie się odbywało głównie poprzez organizowanie promocji dla odbiorców Eurocash oraz kampanie informacyjne w materiałach promocyjnych kierowanych do klientów Eurocash.

"Dotychczasowa współpraca z Eurocash/KDWT przebiega bezproblemowo. W ofercie tej sieci znajdują się również inne produkty z oferty Abpol, a ich sprzedaż z miesiąca na miesiąc wzrasta." - dodaje Wejner.

Abpol Company Polska S.A. wypracował w pierwszym kwartale 2013 r. zysk netto na poziomie 119 tys. zł przy przychodach sięgających prawie 1,63 mln zł. Raport okresowy za drugi kwartał br. zostanie opublikowany przez Spółkę w dniu 14.08.2013 r.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »