Action liczy na 2010 rok

- Action spodziewa się w 2010 r. uzyskania lepszych rezultatów niż w mijającym roku. Spółka planuje m.in. wykorzystać potencjał rynku e-commerce - poinformował na konferencji prasowej prezes Action Piotr Bieliński.

- Action spodziewa się w 2010 r. uzyskania lepszych rezultatów niż w mijającym roku. Spółka planuje m.in. wykorzystać potencjał rynku e-commerce - poinformował na konferencji prasowej prezes Action Piotr Bieliński.

"Nadchodzący rok na pewno nie będzie dla Action gorszy niż ten. Nasz konserwatywny budżet przewiduje, że przychody w przyszłym roku będą na zbliżonym poziomie jak w tym" - powiedział Bieliński.

Kończący się obecnie rok obrotowy Action będzie się składał z 17 miesięcy. Ma to na celu zrównanie roku obrotowego spółki z kalendarzowym, co nastąpi od stycznia 2010 r.

Jednym z filarów wzrostu Action w najbliższej przyszłości ma być działalność na rynku e-commerce.

"Chcemy wykorzystać potencjał tego rynku, który się bardzo dynamicznie rozwija. Planujemy m.in. rozszerzenie oferty produktowej pod potrzeby sklepów internetowych, jak również wykorzystanie nowej linii wysyłkowej pod potrzeby tych sklepów"- powiedział Bieliński.

Reklama

"Planujemy też uruchomienie odbiorów osobistych w salonach Sferisu dla innych sklepów e-commerce" - dodał.

Action chce się też koncentrować na rozwoju własnych marek i poszerzać rynki zbytu o nowych klientów zagranicznych.

Bieliński podtrzymał, wcześniejsze zapowiedzi o osiągnięciu w 2010 r. dodatniego wyniku finansowego przez wszystkie spółki wchodzące w skład grupy, informując jednocześnie, że planowane jest połączenie spółki a.pl z Action, co ma na celu dalszą optymalizację kosztów.

Prezes poinformował, że Action rozważa w 2012 roku budowę kolejnego magazynu przy swojej siedzibie w Zamieniu. Koszt inwestycji szacowany jest na ponad 100 mln zł, z czego na 60 proc. inwestycji planowane jest pozyskanie środków z UE, a pozostała część ma pochodzić ze środków własnych spółki.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »