AD MUSIC S.A. w drodze na NewConnect
AD MUSIC S.A., wydawca Teraz Rock i PSX Extreme, planuje w sierpniu debiut na NewConnect. Aktualnie trwa oferta prywatna, w której spółka chce pozyskać 1,6 mln zł.
Sztandarowymi produktami spółki są miesięczniki Teraz Rock i PSX Extreme. Oprócz wpływów z kolportażu czasopism, przychody spółki pochodzą głównie ze sprzedaży powierzchni reklamowych w magazynach i na stronach internetowych. Dodatkowo spółka prowadzi sklep internetowy z czasopismami i gadżetami. Przywiązanie czytelników do tytułu przekłada się na stabilne wyniki finansowe AD MUSIC S.A., notowane w ostatnich latach.
Środki pozyskane z oferty spółka chce przeznaczyć na sfinansowanie już rozpoczętego procesu przejmowania czasopisma PSX Extreme - lidera segmentu czasopism o tematyce gier na konsole - i jego dalszy rozwój.
- Integracja magazynu z posiadanym portfolio tytułów poprawi naszą pozycję negocjacyjną z drukarniami i wpłynie na obniżenie kosztów operacyjnych - mówi Leszek Jastrzębski, prezes zarządu i główny udziałowiec AD MUSIC S.A. - Pozwoli nam też na rozszerzenie oferty dla reklamodawców, a co za tym idzie - istotnie zwiększą się przychody z reklam. Szczególnie mocno widoczne powinno to być w wynikach PSX Extreme, w którego strukturze wpływów są one prawie trzykrotnie mniejsze niż w przypadku Teraz Rocka. To jeden z głównych dostrzeganych przez nas efektów synergii. Zamierzamy również wykorzystać widoczny trend digitalizacji prasy, rozwijając nowy kanał dystrybucji cyfrowej - dodaje L. Jastrzębski.
Prognoza na rok 2011 zakłada zrealizowanie dochodu w wysokości 650 tys. zł przy 3,5 mln zł przychodu. Niemniej wartości te obejmują jedynie siedem miesięcy wydawania PSX Extreme. Natomiast dzięki efektom synergii z przejęcia PSX Extreme w roku 2012 zarząd oczekuje dynamiki wzrostu rzędu 32,2% zarówno na poziomie przychodów, jak i zysku brutto.
Autoryzowanym doradcą AD MUSIC S.A. jest Grupa Trinity S.A.