ADS planuje następne akwizycje

Advanced Distribution Solutions (ADS) podtrzymuje prognozy na 2007 rok. W październiku sfinalizuje przejęcie sześciu hurtowni i nie wyklucza, że umowy w sprawie przejęć kolejnych spółek podpisze jeszcze w 2007 roku - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji.

Advanced Distribution Solutions (ADS) podtrzymuje prognozy na 2007 rok. W październiku sfinalizuje przejęcie sześciu hurtowni i nie wyklucza, że umowy w sprawie przejęć kolejnych spółek podpisze jeszcze w 2007 roku - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji.

W poniedziałek Sąd Rejonowy zarejestrował podwyższenie kapitału spółki o 102,72 mln zł w wyniku emisji akcji serii I.

- Mamy finansowanie realizacji naszej strategii. W październiku sfinalizujemy przejęcia pierwszych sześciu hurtowni - powiedział Krzysztof Bałanda, prezes ADS.

Spółka podtrzymuje prognozy zakładające osiągnięcie w 2007 roku zysku operacyjnego z działalności podstawowej na poziomie 5,3 mln zł oraz 331,7 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Spółka zakłada także, że do 2009 roku przychody grupy ze sprzedaży mogą wzrosnąć do 1,5 mld zł, a rentowność operacyjna do 3,5-4 proc.

Reklama

- Chcąc zrealizować 1,5 mld zł przychodów mamy w planach kolejne przejęcia - powiedział Bałanda.

- Bardzo chcemy podpisać umowy wstępne jeszcze w tym roku - dodał.

Jarosław Kopyt, przewodniczący rady nadzorczej ADS poinformował, że spółka prowadzi obecnie rozmowy w sprawie akwizycji z wieloma spółkami, jednak nie podał szczegółów.

Wpływ na potencjalne, możliwe opóźnienie akwizycji ma obecna sytuacja w radzie nadzorczej spółki - w sierpniu dwaj jej członkowie zrezygnowali, w skutek czego RN składa się z czterech członków i nie może podejmować kluczowych decyzji.

Na 5 października zostało zwołane jednak NWZA, które uzupełnić ma skład rady nadzorczej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane | ADS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »