Aiton Caldwell planuje II kwartale debiut na NewConnect, chce pozyskać 2 mln zł

Aiton Caldwell zamierza w drugim kwartale 2011 roku zadebiutować na rynku NewConnect, a z emisji akcji chce pozyskać około 2 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Aiton Caldwell zamierza w drugim kwartale 2011 roku zadebiutować na rynku NewConnect, a z emisji akcji chce pozyskać około 2 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Pozyskany z emisji akcji kapitał w wysokości około 2 mln zł zostanie przeznaczony m.in. na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP, ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej) oraz budowanie kanałów sprzedaży pośredniej i bezpośredniej dla nowych marek.

Aiton Caldwell skupi się na dostarczaniu rozwiązań telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw, ale również będzie oferować usługi klientom indywidualnym. Obecnie w ramach Grupy działa marka FreecoNet, z szacowanym na 40 proc. udziałem w rynku VoIP. Kolejne marki dedykowane będą klientom biznesowym z różnych branż.

Reklama

Głównym obszarem działania Aiton Caldwell jest świadczenie usług SaaS (Software as a Service), polegających na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć internetową. Dzięki temu zostaje wyeliminowana potrzeba instalacji programu na komputerze klienta czy też posiadania fizycznych urządzeń, jak np. centrale telefoniczne. Model SaaS przerzuca obowiązki zarządzania, aktualizacji czy też pomocy technicznej na dostawcę.

Pobierz: program do rozliczeń PIT

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: debiut | kapitał | spółka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »