Reklama

Amerykański BlazeFund chce wejść na NewConnect

Amerykańska spółka technologiczna BlazeFund, specjalizująca się w obszarze crowdfundingu udziałowego, planuje wejść na rynek NewConnect w II kw. 2013 roku. Z emisji akcji zamierza pozyskać 1,8 mln USD - podała firma w komunikacie.

BlazeFund zamierza z dwóch emisji akcji pozyskać 1,8 mln USD. Pierwsza z emisji jest przeprowadzana w USA i kierowana do lokalnych inwestorów. Druga skierowana została dla inwestorów spoza USA.

Akcje drugiej emisji mają zostać wprowadzone do obrotu na rynku NewConnect w II kwartale 2013 r. W czwartek ruszyła ich oferta private placement.

"Środki z emisji zostaną przeznaczone na wzmocnienie struktury organizacyjnej spółki, zbudowanie nowych kanałów dystrybucji oraz ekspansję poza USA" - poinformował cytowany w komunikacie wiceprezes Invest Concept Maciej Schabowski, który odpowiada za przebieg emisji w Polsce.

Reklama

BlazeFund koncentruje się przede wszystkim na projektach inwestycyjnych z obszaru nowych technologii o wartości od 100.000 USD, ale profil inwestycyjny obejmuje także usługi biznesowe, gadżety technologiczne peryferyjne do urządzeń mobilnych, projekty internetowe, software.

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »