Reklama

Asseco podpisało umowę ramową z ZUS

Asseco Poland podpisało umowę ramową z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) na modyfikację i rozwój Kompleksowego Systemu Informatycznego (KSI). Kontrakt o wartości niemal 350 mln zł brutto będzie realizowany w okresie 4 lat. Firma podpisała również umowę na modyfikację KSI ZUS w związku z nowymi przepisami, dotyczącymi przechowywania akt pracowniczych. Opiewa ona na 24,5 mln zł brutto.

W ramach umowy ramowej, Asseco będzie świadczyć usługi związane z rozwojem oraz modernizacją systemu.

Reklama

- Poprzednia umowa była podpisana z trzema wykonawcami. Pomimo, że każda z tych trzech firm ubiegała się o realizację zleceń rozwojowych, to jednak w ok. 80 proc. modyfikacji najlepsze oferty składało Asseco. To pokazuje, że jesteśmy świetnie przygotowani, aby wdrażać nawet te najbardziej wymagające projekty. Przykładem jest chociażby wprowadzenie e-Składki, czy modyfikacja KSI ZUS, wynikająca z obniżenia wieku emerytalnego. W ostatnich latach udowodniliśmy, że można na nas polegać i że bierzemy pełną odpowiedzialność za realizowane zadania - powiedział Arkadiusz Wójcik, dyrektor Pionu Ubezpieczeń Społecznych, Asseco Poland.

W przetargu na modyfikację i rozwój KSI ZUS wpłynęły dwie oferty, w tym ta, złożona przez Asseco Poland. ZUS podjął decyzję o wyborze obu oferentów. Będą oni ubiegać się o realizację projektów w ramach budżetu, przewidzianego w kontrakcie.

Asseco podpisało również umowę na modyfikację KSI ZUS w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją, a także zmian optymalizacyjnych w programie Płatnik. Prace w ramach tej modyfikacji realizowane będą w dwóch etapach przez najbliższe 12 miesięcy.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »