Bezokularow.pl przygotowuje się do wejścia na New Connect
Spółka, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku, planuje wejście na rynek New Connect w trzecim kwartale 2011 roku. Pozyskane w ten sposób środki będą przeznaczone na dalszy, dynamiczny rozwój firmy.
Bezokularow.pl prowadzi sprzedaż przez internet soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów. W chwili obecnej spółka otwiera sieć sklepów stacjonarnych w największych galeriach handlowych w Polsce Centralnej. Firma zdecydowała się również wprowadzić do sprzedaży własną markę płynów pielęgnacyjnych do soczewek. Spółka jest rentowna i osiąga dynamiczne wzrosty sprzedaży.
Rynek soczewek kontaktowych w Polsce jest bardzo rozdrobniony, ale jego wartość wynosi ok. 200 mln złotych rocznie. Według danych producentów 60-70% sprzedaży odbywa się poza internetem. Sam rynek soczewek rośnie ok. 20% rocznie. Do końca bieżącego roku Bezokularów.pl planuje podwoić swoje przychody oraz uruchomić kilka nowych punktów sprzedaży w dużych miastach Polski.
Celem samej emisji jest pozyskanie funduszy na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych w większych miastach Polski, promocję nowych marek własnych oraz uruchomienie sklepów za granicą.
Od 2010 roku Bezokularow.pl posiada inwestora finansowego - fundusz inwestycyjny venture capital- Xevin Investments oraz inwestora technologicznego Red Sky Sp. z o.o.
- Bezokularow.pl jest rentownym, dobrze rozwijającym się portalem. Naszą wizją jako inwestora jest, aby sukces portalu i doświadczenie kadry zarządzającej wykorzystać mocno w tworzeniu on-linowych sklepów zagranicznych oraz budowy sieci sklepów stacjonarnych w centrach handlowych. Pieniądze z nowej emisji pozwolą na bardzo szybkie zajęcie dobrej pozycji na rozdrobnionym rynku i przełożą się na pewno na przyszłą wycenę całej spółki - skomentował Radosław Czyrko Partner Zarządzający w Xevin Investments.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW i NewConnect na stronach Biznes INTERIA.PL