Bloober Team S.A. wprowadza"Deathmatch Village" na rynek

Bloober Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, otrzymała informację o wyznaczeniu daty premiery gry "Deathmatch Village", swojej spółki zależnej Freeky Games Sp. z o.o., na rynku amerykańskim.

Bloober Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, otrzymała informację o wyznaczeniu daty premiery gry "Deathmatch Village", swojej spółki zależnej Freeky Games Sp. z o.o., na rynku amerykańskim.

Produkcja ta, która jest przeznaczona na konsole PlayStation 3 oraz PlayStation Vita, zadebiutuje na tym rynku w dniu 02.09.2014 r.

Producentem "Deatchmatch Village" jest spółka Freeky Games Sp. z o.o., w której Bloober Team S.A. będący wydawcą gry posiada 51% udziałów. Produkcja zostanie wprowadzona w regionie działalności Sony Computer Entertainment America, czyli na rynki następujących państw: Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku, Brazylii, Argentyny, Chile, Peru oraz Kolumbii. Spółka szacuje, że ukazanie się gry na tak wielu nowych rynkach wpłynie w znaczący sposób na wyniki finansowe Freeky Games oraz całej Grupy Kapitałowej Bloober Team S.A. w 2014 r.

Reklama

"Rynek amerykański wydaje sie być idealnym rynkiem dla "Deathmatch Village". Liczymy, że w ciągu pierwszych 6 miesięcy od premiery w Ameryce osiągniemy co najmniej 1.000.000 użytkowników na całym świecie." - mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Spółki Bloober Team S.A.

Gra "Deathmatch Village" w wersji na PlayStation 3 oraz PlayStation Vita trafiła na rynek europejski w sierpniu ub. roku. Obecna liczba jej graczy wynosi ponad 600.000, ale dzięki wprowadzeniu do dystrybucji na rynku amerykańskim ilość ta powinna w najbliższym czasie znacząco się zwiększyć. Tak pokaźna baza graczy gry w modelu free to play na konsolę jest czymś nadzwyczajnym i w przyszłości może pozwolić Spółce na osiągnięcie znaczących korzyści finansowych.

"W przypadku tej gry liczymy nie tylko na przychody, ale również na bazę użytkowników. Dzięki temu będziemy mieli duże możliwości monetyzacji tej i przyszłych gier." - dodaje Babieno.

opr MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »